La Fundació AGI, el seu equip humà i professional i el seu Patronat, us desitgem Bon Nadal i Feliç Any 2023. La nostra postal de Nadal és un “collage” amb el recull de les postals guanyadores del concurs que AGI convoca cada any entre els i les menors i joves que participen als Serveis d’Intervenció Socioeducativa que gestiona l’entitat.

Els nostres centres tenen com a principal eina de treball el vincle amb infants, joves i famílies. És a través d’aquest que es forma una petita família que es dona suport i s’acompanya en el seu moment de desenvolupament personal particular. Per aquest motiu, la temàtica de les Postals de Nadal ha estat « les famílies dels nostres Serveis Socioeducatius ».

En total, dels 9 Serveis d’Intervenció Socioeducativa gestionats per la Fundació, han participat 171 infants i joves i 9 famílies, ja que s’ha obert una categoria específica per aquestes.