Dia Internacional de les dones, als Serveis d'acollida

Amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, les dones dels nostres serveis d’acollida d’urgències del Maresme han realitzat diferents activitats.

Una d’elles ha estat respondre a la pregunta, “què penseu de les dones, què heu après de les dones en general i des de l’antiguitat?” però de manera artística, dibuixant les seves respostes, representant amb traç i color el que representen per a elles aquestes qüestions. Els fills i les filles de les dones, també han volgut participar d’aquesta activitat de dibuix fent les seves pròpies creacions.

Una altra activitat ha estat l’assistència de les dones a l’acte que es va fer a Calella per reivindicar els drets de les dones. Les dones dels diferents serveis del Maresme així com els fills i filles s’han conegut i han passat una jornada realment fantàstica interaccionant, compartint experiències entre elles i fent plans per tornar-se a veure.