Èxit del taller de fotografia "De l'ombra a la llum"

Com ja ve sent habitual i per tercer any consecutiu, la Fundació SETBA i la Fundació AGI han unit esforços per a organitzar un taller artístic per a dones que han patit violència masclista, que havia de culminar amb una acció al carrer el Dia Internacional contra la Violència envers les Dones, el 25 de novembre, però que per causes meteorològiques es va fer a la seu de la Fundació Setba.

En les primeres edicions, el vehicle va ser la pintura i l’escultura, però a partir de 2015 s’ha introduït la fotografia. Els tallers prenen l’art com a eina de transformació. Aquest any s’ha realitzat un taller per a treballar l’empoderament a través de la fotografia, “De l’Ombra a la Llum”, impartit pel fotògraf i treballador social Ventura Camacho acompanyat per una professional de la Fundació Agi, la psicòloga Delfina Albareda.

• Empoderament
  • Aprendre a expulsar les pors que impedeixen actuar
  • Promoure la mirada interior per millorar l’autoestima
  • Fer servir la creació artística i literària com a teràpia