Notícies

La Sra. Isabel Cabós, coordinadora del Servei de Justícia Restaurativa de la Fundació, ha assistit a la inauguració de la 3ª edició del Màster d'Execució Penal a la Comunitat i de Justícia Restaurativa i 7ª edició del Postgrau d'Execució Penal a la Comunitat.La Fundació AGI és una de les empreses col·laboradores en l'apartat específic de Justícia Restaurativa.

El passat 25 de setembre la Presidenta de l'entitat va rebre el guardó del VII Memorial Àlex Seglers, atorgat per l'Ajuntament de Sabadell a la Fundació AGI en reconeixement a la seva tasca. Tot el personal de la Fundació agraeix aquest reconeixement.

Malta 2018

Durant una recent visita a Malta la Presidenta de la Fundació AGI va tenir el plaer de parlar amb la Presidenta de la República de Malta, Marie-Louise Coleiro Preca.

Presentem el nou servei que ha iniciat la Fundació per tot el personal.

Posem a la vostra disposició el document on es detalla la política de qualitat de l'Entitat.

mona1 3

Gràcies a la donació realitzada per l'empresa de xocolata Blanxart els nens i nenes del Centre Obert de Montmeló han rebut la Mona de Pasqua. Mones dolces i boniques per nens i nenes contents i molt agraïts.