La Fundació AGI premiada per Mutua Madrilenya

LA NOSTRA FUNDACIÓ, PREMIADA ECONÒMICAMENT PER SEGON ANY CONSECUTIU PER EL PROJECTE DE LLARS D’ACOLLIDA PER A DONES QUE HAN PATIT VIOLÈNCIA DE GÈNERE

La nostra Presidenta va rebre de mans del Ministre de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, Alfonso Alonso i del President de Mutua Madrileña, Ignacio Garralda, el Premi d’Acció Social per el nostre projecte de llars d’acollida per a dones que han patit violència de gènere.

Aquestes aportacions, que representen ajuts per valor de més de 650.000 euros a un total de 37 projectes, les va lliurar la Fundación Mutua Madrileña el dimarts 21 d’abril en el marc de la III Convocatòria Anual d’Ajudes a l’Acció Social de la Institució i dels seus II Premis al Voluntariat Universitari, en un acte celebrat a la Torre de Cristall de la capital. Així, els representants de les 37 entitats seleccionades van rebre aquests ajuts, destinats al finançament dels seus projectes de suport a col·lectius amb discapacitat, en risc d’exclusió, violència de gènere, ajuda a la infància i cooperació al desenvolupament, així com a iniciatives solidàries de joves a través del voluntariat universitari.

Agraïm una vegada més les aportacions i la sensibilitat social de Mutua Madrileña.