La Fundació AGI s'adhereix a la campanya "Compromís amb l'equitat de gènere"

L’Institut Català de les Dones posa en marxa aquesta campanya per commemorar el Dia Internacional de les Dones.

La Fundació AGI, com no podia ser d’una altra manera, dona suport a la Declaració Institucional que serà llegida en els actes commemoratius que es duran a terme a tot el territori.

La imatge d’aquesta campanya commemorativa és, per una banda, un reconeixement al feminisme i a la lluita històrica de les dones per aconseguir l’equitat de gènere, però, sobretot, vol posar de relleu el compromís de tota la societat catalana per avançar de manera eficaç i efectiva cap una igualtat d’oportunitats real entre dones i homes. Aquest avenç serà possible gràcies al desplegament de la Llei 17/2015 de 21 de juliol, d’igualtat efectiva de dones i homes i la participació i suport del teixit d’entitats de dones del nostre país en les actuacions que ara cal desenvolupar.

La campanya serà àmpliament divulgada per les institucions que la signen a través dels mitjans de comunicació propis, així com en insercions a la premsa escrita.