Recollida de joguines per a nens de la Fundació AGI

Aquest dissabte 19 de desembre, la Plaça Gal·la Placídia (Gràcia) acollirà la fira nadalenca “Un Altre Regal”. Una iniciativa de l’Associació de Comerciants Portal de la Llibertat i Emperador, amb l’objectiu de recollir joguines que seran donades als nens i nenes en risc d’exclusió social de la Fundació AGI. Així mateix, cada nen que porti una joguina participarà en la creació d’un mural que acompanyarà la donació.

Els assistents podran gaudir a partir de les 11h d’una àmplia oferta de llocs comercials i gastronòmics; així com d’activitats infantils, teatre de titelles a càrrec de la Companyia Clancarakol i múltiples tallers creatius per compartir en família.

La selecció musical estarà a càrrec de Dublab.es (12h-15h) i Roma No News (15h-18h), que escalfaran l’escenari abans de la classe i demostració de swing dirigida per Swing Cats (18h-21h).

T’esperem aquest dissabte 19 de desembre de 11h a 21h a la Plaça Gal·la Placídia (Gràcia).

¡No oblidis portar un regal!

Des d’aquí volem agrair la magnífica iniciativa dels comerciants, que portarà un somriure a nens i nenes necessitats de regals i tendresa.